کسب خط مشی و دستورات لازم از مسئول مافوق و اجرای آنها طبق مقررات مربوطه
بررسی و رسیدگی به امور حضو و غیاب و عملکرد پرسنل
تهیه و تنظیم برنامه های لازم جهت هماهنگ نمودن فعالیتهای کارکنان تحت سرپرستی
نظارت بر حسن عملکرد کارکنان تحت سرپرستی و ارزشیابی عملکرد آنها و ارائه گزارش به مسئول مافوق
اعمال نظارت با انجام امور مکاتبات اداری واحد و پیگیری نتایج آن
بررسی و اتخاذ تصمیم درمورد درخواست مرخصی ، مأمویت های اداری با آموزش کارکنان و سایر موارد مشابه با توجه به قوانین و مقررات و ارائه پیشنهادات لازم به مسئول مافوق در موارد فوق الذکر
شرکت در کمیته ها و جلسه های مختلف و گزارش های لازم جهت استحضار ریاست محترم دفتر نهاد
نظارت بر حسن اجرای امور مربوط به سیستم جامع پرسنلی
کنترل و نظارت لازم بر عملکرد حسابدار و کارپرداز تحت سرپرستی، تقسیم کار بین آنها و ارائه راهنمایی های لازم
بررسی صورت حسابهای تنظیم شده و اصلاح موارد مورد نیاز بر حسب مقررات مالی
رسیدگی و نظارت بر کلیه اسناد مالی، پرداختها و ارائه گزارش به مسئولین ذیربط